Thursday, January 13, 2011

Khurafat Yang Memang Khurafat

Entri kali ni pasal filem baru yang baru di tayangkan di pawagam seluruh Malaysia harini iaitu filem arahan Syamsul Yusof, Khurafat..


Korang da tgk lom cter ni? aku da tgk beb..huhuhu..(berlagak la pulak)..sebagai bukti aku serta kan sekali tiket wayang yang aku booked ok! x men que que ni..hehehe


Aku memeang excited benonye nak nengok cter ni..akhirnye termakbul gak..well..aku nak bagi sikit la pandangan or some kritikan la kan..dari iklan yang selalu kuar kat tv nun tuk pomot cter ni,cam gempak..bile da g tgk sendiri..aduhai..hampeh sedikit..tak ade la best mane pon..byk scene terkejot terkejot aje..yang len sume biase biase aje..siap ade yang maki maki lagi dari masok panggong sampai nak kuar panggong..

Ade yang gelak mcm tgk cter kelako..ntah ape ape..ok..dari 10 bintang,aku juz bg 61/2 aje..

If korang nk tgk sendirik kehebatan filem arahan Syamsul Yusof yang bergenre seram ni,di persilakan la yer..lau aku cter kt sini pon,sian la kt sape sape yang nk gi tgk tu..lom tgk da tawu cter nye..so ti korang leh la nilai sendirik yer..

Well,aku ade gak terkejot sikit..enjoy gak la coz lame da ha x kuar tgk wayang..ajak kengkawan sume cam hampess..anyway thanks to my sister yang bawak aku g tgk wayang n blanje aku skali..huuu..len kali blanje la lagik yer..

To sesiape yang nk g nonton tu..dipersilekan la yer..Selamat nonton ya !

1 comment:

  1. alah.. baru nk tgk khurafat..
    tp dh ko komen gitu...

    tunggu dia kuar kat syok.org je ah..
    donlod sudey...
    hahaha...

    ReplyDelete