Monday, January 17, 2011

Gila Karok !

Tak di nafikan ramai org menjadikan karaoke sbg 1 aktiviti di kala boring atau juz suke2 jep..tak kire la bujang ke da ade family ke..sume suke karaoke @ karok ni..tak terkecuali aku..aku mmg suke gile karok ni..lagi2 time tade keje cam sekarang ni la..hahahaha


Sejak 2 minggu lepas,aku da kerap gi karok..huhuhu..td je baru pas karok..xnk cam saket tekak lak kan..habis balun 2 jam weh..mau pecah tekak ni..tp aku agak puas la..menjerit2 aku..antara lagu wajib bila karok lagu Diam Diam Jatuh Cinta(Ramlah Ram),Rela(Tila),Ku Kunci Rindu Buatmu(Izzla),Benci Ku Sangka Sayang(Sonia),Yakinlah Aku Menjemputmu(Kangen Band) n dll..

Lau aku tade duit,aku amek yang RM1 1 lagu..hehehehe..janji dapat karok..dari aku melakukan sesuatu yang tidak tidak kan,baek gi karok..at least dapat menajamkan vokal..pape pon,karaoke is the best!

2 comments:

  1. whoah..
    lama x karok...

    Last aku karok hbs almost rm100...
    rindu nk karok..
    :)

    ReplyDelete