Saturday, January 1, 2011

Balik Kampung

Sudah lame aku x balik kampung weh..laz aku balik mase raye aritu..pastu teros x balik sampai la skg..hari ni 1/1/2011 aku balik kampung sbb nenek aku nk operate mate die tu ha..biase la org tua kan..mate die ade katarak..so,aku la yang kena teman nenek aku kt sepital tu ha..smggu lak tu..hopefully nenek aku x kne tahan la sampai smggu..lame tu kot stay sepital..da la aku sorang2 je yang jage..seram tu ade la jugak..adess..xpela..demi nenek tercinta,aku sanggupkn juge..ngehngehngeh..so,tuk smggu ni aku kn senyap dari dunia cyber ini..fb aku puase,blog pon aku puase..but if ade call job baru,aku balik la..he he he..hopefully tahun baru ni Allah buka luas sikit pintu rejeki tuk aku..puas da ha dok umh..da 2 bulan kot tanam anggur y tade hasil tu..


papehal pon,i wish my grandmother x kne tahan lame kt sepital tu..huhuhu..doakan la nenek aku sehat sejahtera hendaknye..amin..


Tapi di kesempatan ni,nk wish la jugak Happy New Year2011  to all..he he he
Apakah azam anda?
Saye?
Ermmmmmmm.....
The answer is tade azam (mmg manusia tade pendirian) muehmuehmueh
Ade aku kesah?~~




I know my self ma...ape yang aku wat yang aku rase baek tuk diri aku,parent aku n org sekeliling aku,aku buat la..yang selebihnya hanya Tuhan saje yang tahu...


No comments:

Post a Comment