Tuesday, January 11, 2011

I'm Back !!

Sudah sepuluh hari aku tiade mengonlinekan diri ini..kangen banget same dunia cyber..by the way,aku rase seronok la balik kampung..yang letih nye tido kt sepital tu ha..nenek aku kne tahan 2 malam..aku la yang kene jage die..boring yang teramat weh..tade entertainment..aku mintak duit kt nenek aku g beli buku remaja..hilang sikit bosan..


Alhamdulillah nenek aku da semakin sembuh dari operation mata dia tu..aku pesan jangan lupe taruk ubat..tapi sedih je tadi mase nk bertolak balik..for the 1st time aku tgk atok aku nangis bila cucu dia balik..huuu..sangat sedih...aku pon nangis gak dlm keta..aku kesian kt dorang..yang tinggal kt kampung tu sume tua tua..nenek,atok ngan buyut aku..sume da tua..except pakcik aku sorang stay kt kampung tu..tp dia mental lak..adoiyai...takdir2


Tak pelah..ti lau ade masa aku balik la jenguk dorang..i will miss them so much !! T_T

No comments:

Post a Comment