Friday, February 24, 2012

:: Year 2012 ::

Diam x diam upenye da masok tahun 2012 da.skg pon da end of February.lame gile aku tiade mengupdate blog aku ni.malas weh.tp dalam ati nk ade blog tapi malas nak solek.apepontakbole la.

Tahun ni xd ape pon yang best jadi kat aku.biase2 aje same cam tahun2 lepas.Orang kate kite kena la bersyukur dengan ape yang da Allah bagi sekarang kt kite.Jgn la nak mengeluh lak kan.huu..Alhamdulillah..

At least takdir aku sekarang xd la susah cam orang laen kt luar nu.Cume aku kena sabar dan banyak2 doa supaya Allah boleh ubah hidup aku ni ke arah yang lebih baek dan lebih stabil..

Ya Allah ya tuhanku ya tuhan kami..Sesungguhnya aku bersyukur dengan nikmat yang telah Kau berikan padaku.Ampunilah segala dosa2ku padaMu.Sesungguhnya aku adalah hambaMu yang lemah dan Kau lah tempatku memohon pertologan.Amin Ya Rabbal Alamin..

Aku mengharapkan biar la tahun ini ada perubahan besar dalam hidup aku.Sikit pon jadi la.Aku x harapkan keajaiban yang besar cukuplah sekadar membahagiakan diri aku dan juge family aku~~

No comments:

Post a Comment